close
大家爭先恐後的發表自己的意見

最近有啥問題, 又遇到了哪些問題
可不可以這麼做這麼開發呢? 這是未來的趨勢..
對XXX也有很多很多的好處喔~~~~~

真的都這麼棒喔....
真的在處理問題的時候....
也有這麼熱心, 這麼棒嗎???!!

要這樣那樣做, 真的有這麼好喔!!!??
真的有這麼簡單, 有這麼好.....還需要輪到現在才講嗎?

整個過程...
我只報告了自己的部分之後
除非真的跟我有關係的, 我就通通都不再開口啦~~~

最後的高潮, 在討論一個態度好不好的問題
大家你一言我一句, 我, 還是繼續我的沉默
好像我是在玻璃窗外往內看的路人

最後結論是......
不是自己態度不好, 是別人的sense不夠, 專業不足
It must always be others' fault not mine/ours....
(Everybody, remember this !)



Hahahaha......
I don't know if one day I will be like others, behave like them, think and speak in their way...
I just know I survived among them and all these in these years ! And I will continue..
I just know the right thing is to be myself and to do whatever I think it is right to do !

That is good enough for me.....
This is me. This is my life !

And thank you, my friends ^^











arrow
arrow
    全站熱搜

    michelledear 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()